Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ann-Marie Van Noten - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ann-Marie Van Noten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

De eerste maanden zal ik meedraaien in een vrijwilligersproject in het Andesgebergte (www.ecassef.waarbenjij.nu)en de laatste weekjes zal ik samen met Jeroen verder rondreizen op de evenaar. Een verkenningstocht van het land met zijn diverse natuurlandschappen, bevolkingsgroepen en tradities!

Recente Reisverslagen:

29 April 2008

Van Lore & Bart, tot een muziekatelier?

20 Januari 2008

Terug van weggeweest...

17 December 2007

Planten, examens en kadootjes!

05 December 2007

Een kleine oproep...

27 November 2007

Expeditie Moraspungo
Ann-Marie

De eerste maanden zal ik meedraaien in een vrijwilligersproject in het Andesgebergte (www.ecassef.waarbenjij.nu)en de laatste weekjes zal ik samen met Jeroen verder rondreizen op de evenaar. Een verkenningstocht van het land met zijn diverse natuurlandschappen, bevolkingsgroepen en tradities!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 36335

Voorgaande reizen:

30 September 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: